Retur- och avbokningspolicy
Är du inte nöjd med din beställning?
Vi vill veta hur vi kan förbättra oss!
Du kan returnera din beställning inom 14 dagar efter mottagandet, oanvänd, eller skicka oss ett foto som visar att produkten är defekt. Vi kommer att verifiera fotot och i de flesta fall kan vi lösa ditt problem utan återbetalning. Vi kommer att se till att dina pengar återbetalas till ditt konto inom fem arbetsdagar efter mottagandet av din beställning, eller så kommer vi att verifiera ett foto via vår kundtjänst.
Viktigt: Skönhetsprodukter och artiklar som köpts under rea eller andra rabatter kan inte returneras.
Returer per post
Du har upp till 14 dagar efter mottagandet av din beställning på dig att byta en produkt till en annan storlek/färg eller begära återbetalning om den har levererats till ett paketcenter nära dig.
1. KONTAKTA info@lunno.se
Kontakta oss först via e-post för att få returadressen. Eftersom vi har olika distributionscenter måste vi fastställa vilket center ditt paket kommer från baserat på orsaken till returen.
2. SKICKA OSS LEVERANSDOKUMENTET.
Packa produkten så säkert som möjligt i originalförpackningen och bifoga en lapp med ditt ordernummer. Som avsändare är du ansvarig för returfrakten. Därför bör du alltid be DHL om en spårningskod när du returnerar paketet. När du har skickat paketet, kontakta oss på info@lunno.se om du vill ha en återbetalning eller en annan storlek/färg.
Observera: Vårt huvudkontor ligger i Kina. Observera att du måste skicka ditt paket till vår leverantör (som ligger i Asien) när du returnerar produkten.
3. FRAKT
Gå till närmaste paketcenter (postkontor eller paketbutik) och skicka tillbaka ditt paket.
När produkten anländer till vårt lager kommer storleken/färgen att justeras så snart som möjligt, eller så kommer en återbetalning att ordnas.
Avbeställning
För att avbryta en beställning, kontakta oss omedelbart på info@lunno.se. Om du avbryter ditt köp inom 24 timmar kan vi återbetala dina pengar utan villkor. I annat fall måste varorna returneras till oss så snart de anländer.
Fraktkostnader
Det är kundens ansvar att betala eventuella fraktkostnader vid retur av en produkt. Dessa kostnader är inte återbetalningsbara. Om du får en återbetalning för ditt köp kommer fraktkostnaderna att dras av.
Hur lång tid det tar för din ersättningsprodukt att nå dig beror till stor del på var du bor.
Vi rekommenderar alltid att du använder en spårbar frakttjänst eller fraktförsäkring!